AstrOn

xxxxxxxxxxxxxxx

Intelligentie vanuit Intuïtie

Wilfred Leonardo Bastiani
Ook al is Astron nog in ruste, we hebben een mooi evenement georganiseerd! Dit is zowel voor alle oud leden maar ook voor geïnteresseerden.
Vrijdagavond 16 juni hebben we een lezing/bijeenkomst met als onderwerp:
"Intelligentie vanuit Intuïtie" door Wilfred Leonardo Bastiani
Locatie: Het Paradijs te Enschede
Om niet alleen de lezing bij te wonen maar ook even bij te kletsen hebben we wederom een heerlijk buffet georganiseerd.

Met buffet Lezing
Zaal open 17:30 aanvang 18 uur 19:30 aanvang lezing 20:00 uur
Entree oud leden € 30,- € 5,- incl 2 koffie/thee
Geïnteres-seerden € 35,- € 10,- incl 2 koffie/thee

-–—·♦·—–-
Aanmelden is verplicht via astron@kayser.nl

Het bedrag graag overmaken naar onze nieuwe banknummer NL72BUNQ2290820415

Bij vragen kun je bellen: 0653-804594 (Peter)

Gezien het beperkt aantal plekken adviseren we zsm aan te melden met opgave van de keuze.
We zien jullie allemaal graag weer eens in Het Paradijs!

Wilfred Leonardo Bastiani
Sinds zijn jeugd was Wilfred Leonardo Bastiani al gefascineerd door gedragingen van andere mensen. Overal wilde hij de onderliggende betekenis en waarde van begrijpen. Tegenwoordig is er een onderwerp dat als hoofd-onderzoeksitem geldt; “Intelligentie vanuit Intuïtie”.
Wilfred Leonardo Bastiani is integraal Psycholoog en Filosoof. Hij laat zien dat intuïtie van enorme waarde kan zijn wanneer je mensen en organisaties graag op de meest natuurlijke wijze ultieme prestaties wil laten leveren.
Wilfred Leonardo Bastiani is een van de weinige personen die op helder manier kan verklaren wat intelligentie is en wat haar uitwerking is vanuit iemands intuïtie en hart. Hij deed zelfstandige en jarenlange onderzoeken, veelal vanuit diverse modules zoals Psychologie en Filosofie (Stanford University). Zijn kracht ligt in de integraliteit van de disciplines Psychologie-Fysiologie- Filosofie-Sociologie- Quantum Physics-Chaos Theory. Hij is hiermee uniek in Europa en ver daarbuiten en één van de ongeveer 18 mensen wereldwijd met deze kennis.
Daar waar NeuroScience Intelligentie vanuit de Neurologie middels hersenscans EM (electro magneto)
moderaties tracht te benaderen, kan Wilfred Leonardo Bastiani de onderliggende essenties ervan op meer psycho-energetische wijze verklaren; in navolging van de grote David Bohm. Daarnaast kan hij duiden op welke wijze Intelligentie met bewustwording te maken heeft zoals Henri Bergson dit in zijn filosofieën heeft verklaard.
Wilfred Leonardo Bastiani is actief betrokken bij ‘University for Life’ waar hij onderwijs geeft over onder andere ‘Human Nature’. Ook schreef hij inmiddels vele boeken. Allen hebben als rode draad de beide genoemde aspecten: ‘Intelligentie vanuit Intuïtie’ en ze hebben een sterk pedagogische karakter; het daagt de lezer uit op intuïtieve of invoelende wijze de materie tot zich te nemen want zo is het geschreven; op intuïtieve wijze.

-–—·♦·—–-

Terug naar overzicht... E-mail deze pagina naar een bekende...
website © Fred Groothuis